Яка лінійка продуктів ZIC вам підходить?

Як у будь-якого виробника, у ZIC є моторні оливи, призначені для найрізноманітніших споживачів – від мас-маркету до преміального класу.

Усі лінійки мастильних матеріалів ZIC містять одразу кілька типів продукту. Найпростіший спосіб зорієнтуватися, подивитися на цифру на упаковці – чим вона вища, тим вищий клас оливи. На полицях автомагазинів ви можете побачити каністри з маркуванням ZIC Х5, ZIC X7 і ZIC X9, а також моторні оливи серії ZIC ТОР та ZIC ZERO – продукти вищої градації. Ці лінійки відрізняються насамперед типом використовуваної базової оливи, а також якістю і кількістю присадок, які включені до складу кінцевого продукту. Усі ці параметри визначають властивості оливи, її ресурс і вартість.

Практично всі базові оливи виробляються з нафти, це дає змогу вважати їх одночасно виробленими з мінеральної сировини, і синтетичними продуктами, оскільки отримують їх за допомогою синтезу. Тому експерти орієнтуються насамперед на індекс в’язкості, а також на можливість використовувати конкретну моторну оливу в конкретному двигуні відповідно до рекомендацій або допусків виробника. Але пересічному покупцеві простіше, коли використовуються зрозумілі поняття – “мінералка”, “синтетика”, “напівсинтетика”. Таку класифікацію використовують всі виробники, зокрема і ZIC, причому в різних країнах маркування однієї і тієї ж серії може відрізнятися.

Прокрутка до верху